מה עדיף? דירה בבניין או בבית פרטי על הקרקע

מי שמעוניין לקנות דירה בוחן כמה אופציות מתוך ההיצע הקיים, כדי להחליט אם הוא מעוניין באפשרות של מגורים בדירה בבניין או בבית פרטי על הקרקע וזאת על פי ההעדפות של כל אדם. אז דירה בבניין או בבית פרטי? תלוי בכמה גורמים.

הדירה המתאימה בקומה הגבוהה

כשמדובר במשפחות, כל אחד מבני הזוג גר לאורך כל חייו בבית פרטי, בדירת ארבעה חדרים בבניין רב קומות, בדירת פנטהאוז וכו'. עם השנים כל אחד הגדיר את אופציית המגורים שהיא מועדפת עליו ובני הזוג קיבלו החלטה משותפת על הדיור שאותו הם מחפשים.

רבים מעדיפים לגור בדירה שממוקמת בקומה הגבוהה, כדי שלא יהיו מעליהם שכנים וכדי שהם יוכלו לצפות בנוף עוצר הנשימה שרואים ממקום כה גבוה, אלו יכולים להיות הרים, אגם או נוף אורבני. אם נמצאים בקרבת הים נהנים מהבריזה בכל יום אחר הצהרים ומהעובדה שנמצאים במקום פסטורלי שתמיד יוצר מצב רוח מעולה.

יש פרויקטים של דירות למכירה בכרמיאל שבהם אפשר לבחור בין דירות קרקע לבין דירות פנטהאוז. הלקוחות בוחנים את שתי האופציות ועל פי גודלן של הדירות, המיקום הגיאוגרפי והתכנון הפנימי של כל אחת מהן, המשפחות מקבלות החלטה על הדירה שאותה הם מעוניינים לרכוש.

דירות גן יפהפיות

משפחות רבות מעוניינות לרכוש דירות גן לאור העובדה שלילדים וגם למבוגרים יהיה מרחב מחיה מחוץ לבית. כאשר יש חצר גדולה שמקיפה את הדירה, אפשר לעצב בה פינות חמד כמו פינת ישיבה עם בני המשפחה ועם האורחים, מקום לשחק כדורסל או כדורגל ועוד. דיירים רבים מקצים חלק מהחצר עבור הקמת גינה ולכן נהנים מאד מהעובדה שצומחים בה פרחים וגם עצי פרי ועצי נוי אשר מעניקים לשטח כולו אווירה קסומה. ישנם דירות גן במגדל העמק, עפולה ומקומות מפתיעים בצפון, עם מחירים מצוינים ומיקום שעונה על כל מה שחלמתם בדירת גן.

הילדים נהנים מאד להיות בחצר מחוץ לבית ללא צורך לצאת לרחוב כדי לשחק ולכן זו נוחות מקסימלית וגם שקט נפשי להורים, שהילדים נמצאים בקרבתם ולא חשופים לסכנות שונות.

דירה בבניין

דירה בבניין

כאשר מחפשים מבין דירות למכירה בנהריה את הדירה האידאלית, מחליטים בשלב ראשון מה הגודל הנחוץ וזאת על פי ההרכב המשפחתי. אם מדובר בדירת ארבעה או חמישה חדרים רואים את התוכניות של הדירות השונות ובוחרים את המבנה הפנימי שהוא המתאים ביותר למשפחה זו. יש דיירים שמעדיפים דירה עורפית שהיא שקטה יותר ואחרים מעדיפים שהמרפסת שלהם תהיה בחזית וכך הם ייהנו לראות כל מה שקורה ברחוב, או לחלופין ייהנו מהנוף על פי כיווני האוויר של כל דירה ספציפית.

ההשלכות של הקורונה

בעקבות ימי הסגרים בקורונה, משפחות רבות רכשו דירות גדולות יותר כך שיהיה מרחב לכל אחד מהם. ההעדפות הן דירה גדולה עם מרפסת כדי להתאוורר מדי פעם, דירת גן עם חצר שבה הילדים מוציאים אנרגיה, או דירת פנטהאוז עם גג ומרפסות בקומות הגבוהות.

פרוייקטים נוספים

טיפים לרכישת דירה מקבלן

טיפים לרכישת דירה מקבלן

רכישת דירה חדשה מקבלן יכולה להיות חוויה מרגשת, במיוחד במשק הישראלי שיודע רק נסיקת מחירי נדל"ן. עם זאת ולמרות מחירי הדיור הגבוהים, קורת גג בישראל

קרא עוד>

העמוד נטען

דילוג לתוכן